Кошик
492 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Domaks
+380 (93) 909-49-94
+380 (98) 909-49-94

Поширені питання

  • Сколько я заплачу за доставку?

    Доставка товарів здійснюється по всій Україні згідно з тарифами служби доставки. В даний момент нашими партнерами є «Нова Пошта», «Делівері», «Інтайм», «Міст-Експрес», «Гюнсел».

    При замовленні товару по Харкову вартістю понад 10000 грн, доставка здійснюється безкоштовно.

    При замовленні товару по Харкову вартістю менше 10000 грн, доставка - від 100грн.

    Самовивіз безкоштовно.

    Увага: тарифи компаній перевізників можуть змінюватися.

    Крім того, у питанні про вартість і особливості послуг "Нова Пошта", "Делівері", "Інтайм", "Міст-Експрес", "Гюнсел" потрібно звертатися безпосередньо до фахівців цих компаній.

    Можливий самовивіз товару зі складу . За деталями звертайтеся до менеджерів нашого магазину.

  • Що робити, якщо мій товар все ж таки прийшов побитий?

    Це складна, але не безнадійна ситуація. Головне - перевірити товар на наявність дефектів одразу при його отриманні у відділенні служби доставки. Пам'ятайте, що коли Ви візьмете побитий товар без претензій до служби доставки, ми не зможемо Вам нічим допомогти.

    Якщо ж Ви відразу перевірили товар, не виходячи з відділення служби доставки і знайшли дефект (порушення цілісності упаковки або самого товару) – вимагайте у працівників служби доставки спеціальний бланк: Акт прийому-передачі. У цьому бланку детально опишіть всі пошкодження. Відмовтеся від товару і отримаєте свої гроші назад.

  • Може моє замовлення прийти пошкодженим?

    Наш інтернет-магазин відправляє товар цілий, без дефектів. Компанії перевізники приймають і запаковують товар. Крім того при відправці товар страхується в службі доставки на свою вартість. З цього моменту саме компанія перевізник несе відповідальність за цілісність товару, а тому стежить за належним рівнем доставки.

  • Як замовити дзеркало індивідуального розміру?

    Шановні покупці! В нашому магазині ви можете замовити будь-який розмір дзеркала. Дзеркало виготовляється за вашою індивідуальною специфікацією. Тому для початку робіт нам необхідна передоплата вашого замовлення.
    Ви можете зробити часткову передоплату вашого замовлення, в такому випадку остаточна оплата здійснюється післяплатою при отриманні замовлення в компанії «Нова Пошта». У разі доплати частини вартості післяплатою необхідно додатково заплатити 2.5% від суми доплати за послуги компанії «Нова Пошта». Мінімальна сума передплати становить 50% вартості замовлення.
  • Чи можу я повернути куплений товар?

    Так, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

    • товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
    • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
    • збережені всі ярлики і заводське маркування.

    Однак, якщо наш товар цілий, у повній комплектації, повністю відповідає Вашому замовленню та заявленим на сайті характеристикам, не має ушкоджень чи недоліків, ми розцінюватимемо таку доставку як демонстрацію. У такому разі клієнт має оплатити доставку товару в обидва боки.

    На нашому сайті товар має опис і фото, які відповідають дійсності та дають змогу скласти повне уявлення про товар.

    Крім того, менеджери завжди готові відповісти на будь-які Ваші запитання.

    Тому замовлення з метою «розглянути товар наживо» не приймається. Оформлення замовлення і доставки вимагає витрат робочого часу і зусиль, тому просимо зрозуміти нашу політику. Ви маєте право оглянути товар «вживу». Але за свій рахунок. У цьому особливість роботи будь-якого інтернет-магазину.

    Якщо товар не справний, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного представника, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

    Увага: товар куплений за уцінкою або за зниженою ціною поверненню та обміну не підлягає!

    Адресна доставка товару.

    При відмові покупця від придбання товару з причин, не пов'язаних з якістю продукції, необхідно сплатити кур'єрську доставку.

  • Як ви доставите мені моє замовлення і коли?

    Доставка
    Замовлення приймаються за телефонами в робочі дні з 9:00 до 17:00., субота, неділя з 9:00 до 16:00. Через сайт замовлення можна зробити цілодобово.

    Відправка товару здійснюється протягом 1-3 робочих днів після узгодження всіх деталей з менеджером. По вихідних і святах товар зі складу не відвантажується.

    Бронь на товар утримується не більше трьох днів. Якщо по закінченню цього терміну оплата не надійшла, магазин має право виставити товар на продаж без повідомлення замовника.

    У міста України доставка здійснюється такими компаніями: «Нова Пошта», “Делівері”, “Інтайм”, “Міст Експрес”. Доставка здійснюється за типом «склад-склад». Можлива доставка до дверей клієнта згідно з тарифами кур'єрської служби. У цьому випадку необхідна 100% оплата товару.

    В ціну товару не входить вартість доставки, доставка по Україні оплачується покупцем згідно з тарифами транспортної компанії при отриманні його в обраному регіональному відділенні.

    Для оплати банківською картою або банківського переказу після готовності замовлення до відправлення менеджер повідомить вам номер розрахункового рахунку.

    При оплаті товару післяплатою (оплата при отриманні), клієнт оплачує пересилання грошей згідно з тарифами кур'єрської служби.

    Згідно з умовами кур'єрських служб, замовлення прибуває до великих міст України та обласних центрів наступного дня після відправлення, до районних центрів - через день-два.

    Для скляних, керамічних і порцелянових виробів можливе додаткове пакування коштом покупця (деталі обговорюйте з менеджером або вказуйте в примітці під час оформлення замовлення).

    За необхідності товарний чек на покупку буде передано вам кур'єром або вкладено в бандероль, про це потрібно повідомити під час оформлення замовлення.

    Номер транспортної накладної після відправлення надсилаємо на Ваш мобільний.

  • Я боюся платити 100% передоплату, можна переслати накладеним платежем?

    На жаль, бувають випадки, коли покупець замовляючи товар післяплатою за яким-небудь за яких-небудь причин не приходить в транспортну компанію його забирати.У цьому випадку товар відправляється назад продавцеві. Всі транспортні витрати «туди-назад+зберігання товару», природно, доводиться оплачувати нам, продавцю, тому під час відправлення післяплатою в нашому магазині діє умова: покупець перераховує на нашу картку передоплату в розмірі 20% (але не менше ніж 200 грн) від суми замовлення, яку ми віднімаємо від вартості товару під час відправлення, а покупець оплачує залишок суми як накладений платіж.

    Наведемо приклад: вартість аксесуара для ванної - 500 грн.
    Доставка з Харкова до Києва Новою поштою - вартість доставки складе приблизно 35 грн.

    При післяплаті Ви перераховуєте нам на карту 100грн (це є нашою страховкою), а ми відправляємо Вам товар із зазначенням суми в 400 грн як післяплату. При отриманні, на Новій пошті, Ви оплачуєте доставку товару 35 грн + 400 грн за товар. Окремо 25 грн + 2% від суми післяплати візьме Нова пошта за відправку грошей нам продавцю. Якщо товар Вас не влаштував або не підходить, Ви пишете заяву про відмову (на Новій пошті дають бланк) і товар відправляється знову до нас. Платити нічого не потрібно. Переказана раніше Вами сума в 100 грн компенсуватиме наші витрати на пересилку. Ця сума покупцеві не повертається. Тому, велике прохання до покупців - робіть покупки обдумано! Ми зі свого боку надамо повну інформацію про товар, щоб він Вам максимально підійшов і влаштував при отриманні на 100%.

    При 100% передоплаті на картку за товар, Ви оплачуєте тільки вартість доставки до Вашого міста.

    Чому не варто боятися оплатити нам на картку:
    Наша компанія має статус перевіреної компанії (спеціальний знак на головній сторінці сайту, в меню зліва). Даний статус означає, що портал Prom UA, на якому ми розміщуємося, отримав і перевірив наші реєстраційні документи, свідоцтва і підтверджує те, що ми працюємо офіційно.
    При оформленні замовлення через корзину сайту, портал Prom UA страхує покупку на вартість до 3000 гривень.
    Відгуки про нашу компанію показують, як ми працюємо, і можна нам довіряти: https://domaks.com.ua/ua/testimonials

  • Чому такі низькі ціни ?

    Наш інтернет-магазин – партнер і представник багатьох вітчизняних і європейських виробників. На відміну від багатьох інших інтернет магазинів, ми отримуємо товар на власний склад .Придбати наші товари ви можете так само у роздрібних магазинах в місті Харкові. Роблячи покупку в нашому магазині ви будите спокійні і впевнені, в придбанні оригінальної продукції без зайвої накрутки ціни.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner